جدول روسيتر-پرسی

بازاریابی بلاگی

محل درج آگهی و تبلیغات
نوشته شده در تاريخ چهارشنبه 27 خرداد 1394 توسط

قرار داده بودند؛ 52 درصد هيچ اطلاعات مستقلی بدست نياورده بودند درحاليکه 11 درصد با دو منبع مشورت کرده بودند (بيتی و اسميت5، 1987). مصرف کنندگان زمانی يک نياز يا فرصت را بازمی شناسند که بين وضعيت فعلی و موقعيت ايده آل خود فاصله ای را احساس کنند، حال چه وضعيت کنونی آنها بدتر شده باشد – بازشناسی نياز؛ يا ايده آل های آنها فراتر رفته باشد – بازشناسی فرصت. برای مثال، يک تقاضای بسيار ساده ناشی از بازشناسی نيازی است که به دليل تمام شدن يک محصول و يا عدم کسب رضايت از آن محصول حاصل می شود. بازشناسی فرصت زمانی اتفاق می افتد که زندگی تغيير می کند و تبليغات به انتظارات بهبود زندگی دامن می زند و اين خود نشانه رشد کالای مصرفی و بازارهای خدماتی است. با اين وجود، سطح انگيزش مورد نياز جهت انجام خريد ممکن است بسيار پايين تر از اينها باشد. بطور مثال، بيشتر مصرف ها بواسطه هم چشمی با ديگران است که احتمالا اغلب بطور ناخودآگاه صورت می گيرند، از اين رو ممکن است در مورد تاکيد بر يک فرآيند ناشی از ذهنيت آگاه اغراق شود. حتی سطوح پايينی از کنجکاوی نيز ممکن است برای انجام خريد کافی باشند. رويکرد سنتی درک رفتار آن‌ها پاسخ مثبت می‌دهند. افزایش اثربخشی شما بر مشتریان غیرقابل‌ تصور خواهد بود.هر روز افرادی با انگیزه بالا وب‌سایتی را راه‌اندازی می‌کنند و امیدوارند که به‌زودی بتوانند درآمد قابل‌توجهی از آن کسب کنند.ولی بسیاری از وب‌سایت‌ها پس از گذشت ماه‌ها هیچ درآمدی ندارند.صاحبان وب‌سایت پس از مدتی انگیزه اولیه خود را از دست می‌دهند و وب‌سایت کم‌کم به فراموشی سپرده می‌شود.یکی از مهم‌ترین عوامل موفقیت در کسب درآمد اینترنتی آشنایی با مدل صحیح بازاریابی اینترنتی است. دیدگاه‌های اشتباه رایج درباره وب‌سایت و درآمد اینترنتیدلیل شکست بسیاری از افراد در بازاریابی اینترنتی عدم آشنایی کافی با این موضوع است.همچنین دیدگاه‌های اشتباه رایج باعث می‌شود، وقت و هزینه ما به سرعت تلف شود و بازده مناسبی نداشته باشیم.ابتدا به چند دیگاه اشتباه درباره کسب درآمد از سایت می‌پردازیم. 1- داشتن محصول مناسب و تبلیغ آن در اینترنت:بسیاری از افراد تازه‌ کار فکر می‌کنند بازاریابی اینترنتی آن است که یک صفحه محصول داشته باشیم که در آن اطلاعات محصول نوشته شده است و سپس آن صفحه را در اینترنت تبلیغ کنیم، یعنی از سایت‌های مختلف برای اتلاف آن است! این گونه لینک­ها سایت شما را اسپم می­کند و حتی ممکن است موفقیت دیگر روش­های بازاریابی آنلاین شما را نیز مخدوش و بی اثر سازد.5. چه کنم که دیگران به من لینک دهند؟پاسخ این است: شما با تولید محتواهای جالب و خواندنی می­توانید کاربران را به لینک دادن به شما تشویق و متمایل کنید. این محتواها ممکن است به شیوه ها و قالب­های گوناگونی ارائه شود: از اینفوگراف، فایل­های ویدئویی و پست­های وبلاگی گرفته تا فایل­های PDF، مقالات آموزشی و غیره.در دیگر وبلاگ­ها کامنت بگذارید. در رسانه­های اجتماعی مانند فیس بوک و گوگل پلاس، با افراد ارتباط برقرار کرده و آنها را دعوت کنید که به سایت شما بیایند و مقالات شما را بخوانند و محک بزنند.وقتی شما محتوای خوب و پخته­ای تولید کنید، دیگر صاحبان وب سایت­ها و وبلاگ های اینترنتی، به شما لینک می­دهند. این فرآیند که اصطلاحاٌ بک لینک نام دارد، یکی از بهترین ابزارهای ارتقاء سایت در موتورهای جستجوگر به شمار می­رود. راه­های قانونی زیادی، برای به دست آوردن لینک از سایت­های مرتبط وجود دارد که البته خرید لینک، هیچ جایی در آنها ندارد.6. چگونه سایت من، در نتایج بازدیدکنندگانی را به صفحه محصول هدایت کنیم.بنابرین اولین مدل اشتباهی که باعث شکست ما در کسب درآمد اینترنتی می‌شود مدل زیر است:1. سایت زیبا و کم‌ نظیری با محصولات فوق‌العاده راه‌اندازی کنیم.2. برای وب‌ سایت ترافیک ایجاد کنیم.3. عده‌ای از بازدیدکنندگان محصولات ما را می‌خرند و ما موفق می‌شویم.چنین مدلی بازده بسیار پایینی دارد و تعداد خریدها معمولا آنقدر کم است که ادامه کار توجیهی ندارد و صاحب سایت پس از مدتی دلسرد می‌شود و تبلیغات را متوقف می‌کند و هیچگاه درآمد قابل‌توجهی ایجاد نمی‌شود. البته این مدل شاید برای شرکت‌ها و کسب‌و‌کارهای بسیار معروف اثربخش باشد ولی برای کسب‌و‌کارهای کوچک کارآمد نیست.2- ترافیک بیشتر فروش را افزایش می‌دهد:دیدگاه عموم آن است که هرچه ترافیک یک وب‌سایت بیشتر شود، تعداد فروش‌ها افزایش می‌یابد.منظور از ترافیک تعداد بازدیدکنندگانی است که به سایت شما مراجعه می‌کنند.ما نباید ترافیک را با «ترافیک موثر» اشتباه بگیریم.حتما در نمایشگاه‌های مختلف مثلا نمایشگاه کتاب دیده‌اید که گاهی تمامی دانش‌آموزان یک راهنمايي را برای بازدید علمی به نمایشگاه آورده‌اند.در این مواقع ترافیک


نوشته شده در تاريخ شنبه 30 ارديبهشت 1396 توسط

شرکت بازرگانی تیناکم نگهدارنده ناتامایسین را از کشور چین با برند FOODCHEM، و آلمان وارد می کند. شما مشتریان گرامی میتوانید این محصول را در بسته بندی های 25 کیلو گرمی با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به دلیل واردات مستقیم از ماخریداری نمایید. جهت کسب اطلاعات در مورد این محصول و خرید ناتامایسین با تلفنهای شرکت تماس حاصل فرمائید.

ناتامایسین Natamycin

بهترین نگهدارنده

ناتامایسین چیست؟

ناتامایسین نگهدارنده‌ای طبیعی و یک ترکیب ضد میکروب طبیعی است که نام دیگر آن پیماریسین بوده و جهت کنترل کپک و مخمر در صنایع غذایی استفاده می‌شود. مشخصات فیزیکی این ماده پودري - کریستالی با رنگ سفید متمایل به زرد، بدون طعم و بو می باشد. این محصول در حالت کریستالی بسیار پایدار میباشد و از کشت میکروبی استرپتومایسس ناتالنسیس که نوعی باکتری موجود در خاک است، تحت یک فرایند کنترل شده تخمیر حاصل میشود. پیماریسین در قیاس با هر گونه قارچ کش مجاز در صنایع غذایی بیشترین دامنه ی فعالیت را در برابر قارچ ها و مخمرها دارد. این ماده به عنوان یک عامل ضد قارچ در بسیاری از کشورها و اصولاً جهت کاربرد سطحی در پنیر و فرآورده های گوشتی و لبنی کاربرد دارد. به ویژه از آنجا که ناتامایسین تأثیر بازدارندگی روی باکتری ها ندارد، برای استفاده در محصولاتی که مستلزم فرآیند رسیدگی طبیعی باکریایی هستند، بسیار مفید می باشد. به طور کلی، ناتامایسین با اتصال به استرولها باعث ممانعت از سنتز ارگوسترول و از هم گسیختگی غشا و در نتیجه تراوش مواد به بیرون از سلول و مرگ سلول می شود. این ماده در مقادیر خیلی کم فعالیت بازدارندگی وسیعی بر روی طیف گسترده ای از کپکها و مخمرها داشته، همچنین از سنتز مایکوتوکسینها جلوگیری می کند.

کاربردهای رایج ناتامایسین

رایج ترین کاربرد این ماده به عنوان نگهدارنده در تولید پنیر، ماست ، دوغ و همچنین صنایع گوشتی و سالادهای بسته بندی شده است. ناتامایسین می تواند تقریباً تمام مخمر ها و کپک ها را کنترل نماید؛ اما بر باکتري های فعال، ویروس ها یا سایر میکروارگانیسم ها تاثیري ندارد. نکته عطف این ماده این است که بر روی عطر و طعم محصولات هیچگونه اثری ندارد. این فـرآورده در محصولات مخـتلف صنایع غذایی از جمله انواع فرآورده های لبنی، نوشابه ها، آبمیوه ها، فرآورده های گوشتی، غذاها و پودرهای آماده و غیره مصرف دارد.

کاربرد ناتامایسین

کاربرد پزشکی ناتامایسین

ناتامایسین برای درمان عفونت های قارچی، از جمله کاندیدا، آسپرژیلوس، سفالوسپوریوم، فوزاریوم، و پنی سیلیوم استفاده می شود. این است که به صورت موضعی به عنوان یک کِرم استفاده شود، در قطره چشم، و یا (برای عفونت های دهان و دندان) در یک قرص استفاده می شود.

مقدار مصرف ناتامایسین

میزان مصرف کم ناتامایسین در مقایسه با دیگر نگهدارنده ها از مزیت آن است. با توجه به شرایط و دما مقدار 5 تا 10 گرم به ازای هر تن در تولید پنیر و دوغ و ماست و دسرهای لبنی و آبمیوه ها و کیک و کلوچه و خیار شور و انواع رب و کچاپ جهت عدم رشد کپک و مخمر و افزایش ماندگاری کاربرد دارد.

محدودیت ها

میزان دریافت مجاز روزانه (ADI) این ترکیب 0.25 تا 0.30 mg/kg of body weight/day می باشد.میزان رایج مورد استفاده از آن در مواد غذایی mg/kg of body weight/day تا 8 2.5 و در غالب موارد به عنوان یک عامل با کاربری سطحی در حدودی کمتر از 10 میکرو گرم در هر سانتیمتر مربع می باشد.

فروش ناتامایسین

شرکت تیناکم آمادگی دارد ضمن دریافت سفارش‌های مشتریان عزیز ، ناتامایسین مورد نیاز صنایع مختلف را بهترین قیمت و بهترین کیفیت تأمین کند و در سریع‌ترین زمان ممکن به‌وسیله سیستم حمل‌ونقل مطمئن به شهرهای مختلف ارسال نماید. قیمتهای عرضه شده توسط این شرکت همیشه پائین ترین قیمت است و می‌توانید ضمن استعلام قیمت، با قیمت سایر اشخاص حقیقی و حقوق دیگر مقایسه نمائید.

کاربرد صنایع گوشتی ناتامایسین

Tags:
افزودنی های مجاز ناتامایسین

اسپن 80 - سوربیتان مونو اولئات

شرکت بازرگانی تیناکم سوربیتان مونو اولئات یا همان اسپن 80 را از کشور مالزی و هلند، وارد می کند. شما مشتریان گرامی میتوانید این محصول را در بسته بندی های بشکه 200 کیلوگرمی با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به دلیل واردات مستقیم از ماخریداری نمایید. جهت کسب اطلاعات در مورد این محصول و خرید اسپن 80 با تلفنهای شرکت تماس حاصل فرمائید.

فارسی

اسپن 65 - سوربیتان تری استئارات

فروش سوربیتان تری استئارات خوراکی - STS - اسپن 65

شرکت بازرگانی تیناکم سوربیتان تری استئارات یا همان اسپن 65 را از کشور مالزی و هلند، وارد می کند.

نامهای دیگر: سوربیتان تری استئارات، E492, سوربیتان تری استئارات خشک, STS, سوربیتان آسترها
فرمول شیمیایی: C60H114O8
شکل: پولکهای کرمی روشن و مومی شکل
عملکرد: امولسیون ها، تثبیت کننده، پرپشت کننده، پایدار کننده
حلالیت: این می تواند در آب، متانول و اتانول تجزیه شود.
بسته ویژگی ها: 25 کیلو گرم کرافت کیسه.
HLB=2.1
سوربیتان تری استئارات یک سورفکتانت غیریونی است که از استریفیه شدن سوربیتول با اسید استئاریک در درجات مختلف بدست می آید. این ماده تحت عنوان افزودنی غذایی E492 شناخته می شود. این ماده سورفاکتانت چربی دوست است. به طور کلی به عنوان یک امولسیفایر همراه با پلی سوربات استفاده می شود.

کاربرد سوربیتان تری استئارات

کاربرد اسپن 65

سوربیتان تری استئارات امولسیفایری است که در روغنها و چربیها و صنعت نان کاربرد وسیعی دارد.این ماده که به عنوان یک عامل پخش کننده استفاده میشود در کرم ها، لوسیون ها، لوازم آرایشی و در صنعت خوراکی به عنوان تثبیت کننده و امولسیفایر استفاده می شود. در زیر به برخی مصارف اسپن 65 اشاره می شود.

Ø در شیرینی و شکلات جلوگیری از بلوم زدن شکلات
Ø محصولات نانوایی فانتزی
Ø محصولات ذرت و پوشش های ترکیبی
Ø بیکر -مخمرها جهت بهبود کیفیت مخمر
Ø امولسیون روغن جهت جلوگیری از کریستالیزاسیون مجدد
Ø شیر و خامه مخلوط
Øمارگارینها جهت کاهش ایجاد بافت شنی
Øانواع حلوا
Ø آب نبات کاکائو
Ø شیرینی
Øمکمل های غذایی

فارسی

اسپن 60 - سوربیتان مونو استئارات

اسپن 60، تولید اسپن 60، فروش اسپن 60،خرید اسپن 60 سوربیتان مونو استئارات (اسپن 60)

شرکت بازرگانی تیناکم سوربیتان مونو استئارات یا همان اسپن 60 را از کشور مالزی و هلند، وارد می کند. شما مشتریان گرامی میتوانید این محصول را در بسته بندی های 25کیلوگرمی با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به دلیل واردات مستقیم از ماخریداری نمایید. جهت کسب اطلاعات در مورد این محصول و خرید اسپن 60 با تلفنهای شرکت تماس حاصل فرمائید.

شکل: پودری خامه ای سفید
بسته بندی : کیسه 25 کیلوگرمی
HLB :4.7

سوربیتان مونو استئارات استر از سوربیتان (مشتق سوربیتول)، اسید پالمتیک و اسید استئاریک است و گاهی اوقات به عنوان موم مصنوعی نامیده می شود. از این امولسیفایر جهت مخلوط کردن آب و روغن استفاده می شود. سوربیتان مونو استئارات در آب سرد نامحلول هستند اما در آب گرم پخش می‌شوند. به عنوان ترکیب ضد کف، امولسیفایر و پایدارکننده در مخلوط‌های کیک و تولید مخمربه کار می‌رود. اسپن 60 یک اسید چرب است که کاربردهای زیادی در صنایع غذایی و در محصولات بهداشتی و مراقبت از زیبایی دارد. این ماده یک افزودنی غذایی است که به عنوان یک سورفاکتانت و یا مخلوط کن کار می کند استفاده می شود.

موارد مصرف سوربیتان مونو استئارات

کاربرد اسپن 60

به عنوان یک عامل امولسیون کننده و تثبیت کننده در مخلوط کیک ها، محصولات پخته شده، پودینگ ها، خامه، کرم هموروئید، و کرم برای درمان خشکی پوست استفاده می شود. این محصول اغلب با پلی سوربات 80 استفاده می شود.

فارسی

اسپن 20 -سوربیتان مونو لائورات

قیمت اسپن 20

شرکت بازرگانی تیناکم سوربیتان مونو لائورات یا همان اسپن 20 را از کشور مالزی و هلند، وارد می کند. شما مشتریان گرامی میتوانید این محصول را در بشکه های 200 کیلو گرمی با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به دلیل واردات مستقیم از ماخریداری نمایید. جهت کسب اطلاعات در مورد این محصول و خرید اسپن 20 با تلفنهای شرکت تماس حاصل فرمائید.

فارسی

تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است

تبليغاتclose
دفتر مقام معظم رهبری